м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, 27

Метро Університет

 

facebook  instagram

Богдана ГАЛАЙЧУК

Практичний психолог

Закінчила Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова в 2021 році

Види діяльності практичного психолога:

Просвітницька діяльність:

  • Залучення вихованців, педагогів, батьків до психологічних знань.
  • Формування психологічної культури, шляхом проведення бесід, семінарів, тренінгів.

Профілактична діяльність:

  • Збереження психічного здоров’я дітей, педагогів, батьків.
  • Виявлення відхилень у розвитку особистості (групи, колективу).
  • Запобігання конфліктам і напруженню в міжособистих стосунках.

Психодіагностична діяльність:

  • Психологічне обстеження вихованців, педагогів, батьків.
  • Вивчення причин, що ускладнюють діяльність та спілкування між людьми.

Корекційно-відновлювальна та розвивальна діяльність:

  • Усунення відхилень в індивідуальному (груповому) розвитку.
  • Сприяння у формуванні позитивної життєвої програми та життєвої перспективи.

Психологічне консультування:

  • Психологічна допомога вихованцям, педагогам, батькам у життєвих ситуаціях.
  • Створення умов для вироблення у людини здатності оперувати якомога більшою кількістю варіантів поведінки, вчинків, почуттів тощо з метою забезпечення оптимізацій спілкування та взаємодії з людьми.

Самоосвітня діяльність:

  • Участь у заходах підвищення кваліфікації, у методичних об’єднаннях, науково-практичних семінарах, конференціях освітян.
  • Участь у навчальних програмах та тренінгах особистісного зростання.

В ігровій формі проводяться заняття з метою ознайомлення дітей з різноманітними сферами життя; пізнання і кращого розуміння себе і навколишнього світу, вміння відстоювати себе, коли світ повертається своєю не найкращою стороною (профілактика негативних явищ серед молоді)…

Вихованцям, які потребують психологічної підтримки, надаються індивідуальні консультації, з ними проводяться окремі заняття. Робота з педагогами є невід’ємною, важливою частиною роботи психологічної служби. Це проведення психолого-педагогічних семінарів, допомога у складних ситуаціях.

В роботі з батьками основним методом є індивідуальні консультації за ініціативою закладу та на запит самих батьків. Також робота з просвітництва та ознайомлення батьків з особливостями життя дітей проводиться завдяки виступам перед батьками на батьківських зборах.

Виявляємо здібних та обдарованих дітей. Для цього проводимо різноманітні анкетування для та вихованців, діагностику розумових здібностей. Створено інформаційний банк даних «Обдаровані діти». Апробовано ряд діагностичних методик, які дозволяють комплексно досліджувати інтелектуальні та творчі здібності учнів.

До психолога Київського державного будинку художньої та технічної творчості завжди відкриті двері.
“Ми чекаємо на вас, щоб вислухати, допомогти, підтримати!”